Saturday, November 26, 2005

水蜜桃批批


今日off,但一起身,又成身都唔自在,又想整野食......諗起尋日0既椰批,攪到我又想整批,好彩尋日拎返之前雪0係冰箱0既水蜜桃落下格解凍,所以今日有我用,我就用左佢黎整個焗水蜜桃批......但當我第一次整好個批皮去焗時,焗完要拎出黎時,我竟然整爛左,要再整過 ,不過好彩,第二次焗出黎,都幾滿意,個批皮比尋日整0既薄....哈哈...............不過整0既過程中,我竟然燙傷左兩隻手指........真係幾痛.......不過都係怪自己大意啦..哈哈.......聽日.......又返night啦.............都有時間整野食.................未知整咩野好.............要諗諗先

1 Comments:

Blogger Winky said...

laam
多謝你呀..我希望自己都會多0的去update啦......哈哈....

November 26, 2005 11:51 AM  

Post a Comment

<< Home