Monday, November 28, 2005

久違了的唧槍曲奇,同埸加映黑人曲奇


今日一早,又起身整野食,呢幾日見好多貓友都整唧槍曲奇,攪到我都心郁郁,拎返支唧槍出黎玩,剛剛開波,量好哂份量、打左隻打,點知同事就打比我,約我食飯,我勁想去,但剛預備哂0的野,冇可能收,所以唯有繼續整......以極速去整,但可能真係唔係用得咁熟(今次都係第二次用),所以整左好耐.... ,好彩,最後都順利完成 但由於個爐唔大,要分N次焗,我又唔喜歡成日"部"住係度,所以就上下網,睇下POST,點知,就出事啦....... 其中一盆,因為之前睇佢唔多夠色,諗住焗多佢一陣,去回應下人0的POST,就係咁.....佢就燒焦左啦......呀...."佢"好慘呀....原底佢係一個白人架...點知就係咁.....變左個黑人....希望佢唔好怪我啦......哈哈..........
而最後都要12點幾先焗哂,仲未洗野,所以冇得去同佢地食飯...真係唔開心啦 ..........
等0的cookies放涼後,就分左幾批,一批預比貓友laam (tracy),一批預比工場同事,最大一批,當然係留番比宿舍同事啦..呵呵........
到工場接學員,比左0的cookies亞珊,佢勁開心....跟住我就數人仔..點知都未夠2分鐘,亞珊拎返個兜兜比我....原來0的cookies已經食哂,佢地仲話好好食...真係開心啦.....呵呵.......而宿舍方面,頭先放工,見食剩幾塊....哈哈,...cookies真係我0既作品中最受歡迎0既野食啦...........哈哈....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好味!
嵐嵐今日仲帶左你的cookie去旅行添!^__^

November 29, 2005 11:08 AM  
Blogger Winky said...

下次有機會再拎0的比你食丫...^.^

November 29, 2005 12:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

偶然看到你的blog,
可否教我怎樣整這個曲奇呀?

January 27, 2006 11:38 PM  

Post a Comment

<< Home