Tuesday, November 29, 2005

沒有作品的一天+有椰檳吃的時候

呢0的係tracy出焗0既椰檳,佢比我果0的,我黎唔切影相已經被消滅哂

今日一早,媽咪叫我同親戚飲茶,所以今日冇得整野食..真你有0的唔開心,飲完茶,返到屋企,都已經係12點幾,都唔夠時間整野食...唯有坐0係電腦前面睇人地0的post..越睇..就越唔開心....同埋覺得周身唔自在.......
返左工..都有0的唔開心.......點知收倒一個電話,係tracy(laam),佢話整緊椰檳..問我要唔要...嘩..聽倒之後勁開心..第一時間當然話要啦........好想試下人地自己整0既野食........yeah....
3點幾,tracy拎左0的包包比我....我就好開心咁拎左入office....0的同事亦爭住要試..........yeah...真係好好食........佢地一邊食......一邊勁慫恿我去學.....其中有一個同事話:你快0的學啦﹗學完我地就有包包食架啦....唔使買架啦..哈哈.......講真..我都好想學呀.....我遲0的要同tracy夾時間,上去佢度攪攪振先,............yeah.....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真係咁好味......我好高興呢?
早知比多兩個你啦!攪到你食得2啖,有d唔好意思添!

November 30, 2005 11:00 AM  
Blogger Winky said...

laam
你唔好咁講啦...有得食我都已經好開心架啦.......仲有呀..你唔好介意我post左你張相0係我個blog度呀..因為我冇得影你比我果0的呀......>.<

November 30, 2005 1:20 PM  

Post a Comment

<< Home