Tuesday, December 20, 2005

~~給同事及朋友的聖誕禮物+給爸爸的生炒糯米飯~~














今日0係屋企成日..就做左0的聖誕cookies..諗住送比朋友&同事做聖誕禮物...呀.....原來用吸模整0既cookies...係好辛苦架....都係用唧槍/唧咀好...... 另外....之前laam叫我挑戰格格曲奇....我今日都整左..但因為碌得唔夠薄..所以整出黎好大塊.....會"食死人"所以將佢一分為四..哈哈...... 做cookies...做到半死了.....因為係平時做0既一個double...所以做剩低1/50既粉糰放0係雪櫃..聽日先整(如果有時間的話).....之後就開始整生炒糯米飯比爸爸食.....之前見貓友同埋同事整得好正.....同事整果0的..簡直好食到暈....所以勁想整比爸爸食..因為我知佢喜歡食啦...今日終於整左啦...佢話好好食...仲叫我整埋剩餘0既糯米呀..哈哈.......好...我搵日得閒再整比佢食先..呵呵....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你親手做的聖誕曲奇好靚呀, 我都想要呀(真係面皮厚), 我現在剛完成我的big project, 勁倦呀........

December 21, 2005 3:50 AM  
Blogger Winky said...

哈哈...好丫....但我0的曲奇好似厚左0的..所以偏硬.....你介唔介意?

December 21, 2005 10:54 AM  

Post a Comment

<< Home