Saturday, December 17, 2005

協助同事預備聖誕聯歡+教同事整椰汁糕.^.^


今日我個機構開聖誕聯歡會有好多野食需要預備..原先諗住得3個職員去預)一百四十幾人0既野人..但原來係唔得架...而且有一位早更同事sick leave,人手就更tough...好彩工場有人手支援,加埋共有4個職員一齊預備..但原來仍然唔得...最後..我都有入去幫人...一共出左成6個職員0係個廚房入面做野..嘩...真係從來都未試過.....好彩..所以食物都可以如時準備妥當..yeah......
起初以為有得睇、有得做......但就冇份食(因為果時我已經收左工,照計係唔應該有得食)但主任好好人....話全部stay左係機構0既同事都有得食..所以我都有得食啦.......呵呵......
開緊聯歡會時..有同事問我:咦...邊樣係你整架..點解唔見你0的cheese cake0既?....聽完之後"o"左個咀...我0係度諗....我點會0係呢0的活動度整野食丫....咁大責任....好大壓力........哈哈..整野食..如果整得唔開心.....咁辛苦..整黎做咩野丫.....right?hehe........
之後...所有要整 0既野都整哂啦..0的學員仲有活動....而我就功成身退啦....返回我個"地頭"度坐下..休息下.....坐左一陣,發現自己個凳底,發現前幾日0係天澤買0既木薯粉...之後見倒個同事,問佢0係唔係想試下整印尼椰汁糕....跟住就去整啦....hehe...所以就因為咁...我就繼續stay左0係office度教佢整.....教完佢....之後返屋企...心郁郁都整左...hehe..好好味呀

0 Comments:

Post a Comment

<< Home