Sunday, December 11, 2005

很難包的花生芝麻湯圓


頭先又被媽咪"下令"要清清個雪櫃啦..... 佢話我知個冰箱放左我之前0的"蘇州屎"------花生芝麻糯米池0既餡.....呀......要清左佢......掉左佢..又唔捨得....人手壓花生....整得好辛苦架.....諗左一陣.....不如包湯圓啦.....不過原來好難包架....0的餡好散...所以包左幾粒都唔成功.....最後得5粒ok架咋.....而且出黎0的餡好少.....依家0係度諗緊0的餡應該點整...因為其實我爸爸對花生芝餡0係情有獨鍾,所以都想整下比佢食....剝左佢彭牙..呵呵......因為佢成日話我整0的野唔好食...最後又食..哈哈..我要佢實造實說..要一開口就讚我果隻...哈哈.....講番0的餡......唔通要我好似整雷沙湯圓0既芝麻餡一樣..要用硬豬油搓好佢成為一粒粒固體咁先包......但....咁咪真係好肥..... 同唔係咁健康...咁..應該點好呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home