Friday, December 02, 2005

呀...............我又撞啦~.~ ~.~ ~.~...........


知道呢幾日會轉冷..所以頭先食完飯.....勁想整薑汁撞奶..為自己打定好個底..唔使等自己咁怕冷....講開薑汁撞奶....我係0係一個好得意0既情況下學識架...話說舊年0既某一日,我放工後,0係天澤村(我工作0既地方)0既惠康行街,見倒有位亞組promote緊維記高鈣低脂奶.....而佢..竟然用薑汁撞奶黎promote..教人整撞奶......好多人就係比呢位亞姐吸引.....睇完佢撞得咁成功.....就買左0的奶返屋企整......就係咁...我就係其中一個買左一大盒奶返屋企0既人.....仲好成功咁整倒撞奶食呢......但當中......有時都會失手.......好似今日咁....我就竟然......衰左.....第一碗整出黎係"薑汁飲奶",唔成功..我諗應該係0的奶唔夠熱........我唔憤氣...所以再整......yeah....撞倒啦.....個面仲平滑如鏡........勁開心......今年..我應該會整多0的...食多幾碗..yeah.......

1 Comments:

Blogger Winky said...

laam ...
勁想上你度整野.....夾下更表先....^.^

December 03, 2005 11:45 AM  

Post a Comment

<< Home