Tuesday, December 06, 2005

三人合力之作...好開心呀^.^










尋日約左ter上左laam屋企,ter教我同laam整酥皮,而laam就教我整包包........三個人整得好開心......雖然我冇咩野落手整..但睇住佢地整..我就一邊學...真係勁滿足...而且仲有得試整個酥皮同包包...感覺好新鮮...下次我要自己一手一腳整.....yeah.....今日再上laam屋企整吉士...伴個酥皮做拿破倫..都唔錯..個酥皮好好食呀..都幾酥趣.....之後我拎走左一大部份返office加左cream同蜜桃...雖然唔係好靚......但0的同事話好好食呀...仲叫我快0的學識去再整呀....尋日0的包包...我一拎到手......就即食左1個....跟住0的同事"分屍"哂....話好好食..好開心呀.... 我下次又要整呀.....yeah......

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

個酥皮原來是做了兩份, 唔怪之得, 我初初只見到tracy嗰份, 呀, 點解得禁少份量. 嘻嘻嘻...原來係你到. 難得你地話好味, 就是最好的回報呀. 有得玩, 又有得整, 又有得食, 一定要預埋我.

December 06, 2005 11:38 PM  
Blogger Winky said...

ter
如果下之再有機會..又去tracy度攪攪振先....佢個爐真係好...好羨慕呀......我提一提出黎...亞嫖已經插到我飛起啦..~.~"

December 07, 2005 12:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

winky
其實你的cake做得很好好靚
既然亞媽罵咪順下佢意
18L都好ok啦!

ter
佢公司人多麻,咪比多些winky
有一次我比左2個椰蓉飽佢
佢同事極速消左......
攪到我有些唔好意思......

December 07, 2005 3:09 PM  
Blogger Winky said...

laam
哈哈....多謝你讚我啦...我都係"恨"下姐..哈哈..唔買啦...如果佢壞左先算啦......仲有呀...唔好講唔同意思啦....我0的同事有得試就味已經好開心架啦.....唔使太多.....多食壤肚皮..呵呵..

December 07, 2005 7:08 PM  

Post a Comment

<< Home