Sunday, December 04, 2005

爆唔倒~.~"....爆唔倒~.~"....爆倒啦^.^


今日放工之後,返到屋企...老豆竟然變身做左"常娥"話我買得太多野,霸住哂個雪櫃,又話我0的野多得濟,話新年前要我掉左0的野....我當聽佢唔倒...呵呵...... 一邊執我今日放工後0係$10店買0既野,一邊整理舊有0既材料,發現左上次買0既爆谷豆......自從幾個月前整過一次失敗左之後....就遺忘左佢啦.....今日佢終於重見天日..被我記番佢...所以就整佢黎食......記得有貓友教用微波爐叮,所以我就試試...點知......第一次..我將糖同軟身牛油加埋一齊..放落0的豆度叮..叮左3分鐘..就係咁....燒焦左.....第二次,就叮左爆谷出黎,將佢同0的牛油溶液同糖攪好...再叮....又係唔work....到第三次..我將爆谷同牛油嘮左,之後再放糖嘮..再入微叮.......yeah...終於得左.......好好味...好開心呀....哈哈....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home