Thursday, December 08, 2005

第一次整的蛋撻











倒有jm整蛋撻..攪到我都心郁郁想整....今日終於整左啦......原來好難控制架(可能我笨手笨腳啦..哈哈... )第一次焗3隻做試驗....焗到0的多漿"老哂"第二次焗三隻....焗出黎就ok啦...........到2點幾因為要返工啦...所以將全部入哂焗爐去焗啦.....焗出黎都幾靚..但個面有0的小孔...同埋個皮比較厚....而同事話整體味道ok.......係個皮厚左0的....冇法啦...因為我驚0的皮太薄會穿..所以整厚0的..但厚來0的皮會發...所以....有今次經驗..下次我會整好0的.yeah....
另外因為落街買淡奶..見倒0的香蕉平..所以就買黎焗香蕉蛋糕.......但個模好似比較大...所以就好扁......哈哈.....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

winky
哈哈!我食果d蛋撻一定唔會係第一批,d蛋咁滑食到停唔到呀!
你又攪到我心思思想整>_<

December 09, 2005 12:00 AM  
Blogger Winky said...

laam
整丫....整丫.....唔係好難架咋..特別係你個焗爐...可以焗一大盆...yeah.....

December 09, 2005 12:58 AM  

Post a Comment

<< Home