Wednesday, December 21, 2005

~~今次為媽媽而整野食+送給同事朋友的小禮物~~











尋晚媽咪見我整左cookies...想今日拎比亞姨..但我想諗住比同事..所以reject左...跟住問佢拎唔拎椰汁糕比亞姨..佢話好...所以尋晚勁"虛脫"0既情況下..整左呢個糕糕.....而晚上有朋友搵我..佢知我整左..話要拎..所以尋晚快速幫個糕糕"降溫"...但都仲有少少暖導去去切...雖然有痴刀0既情況...但都切得唔差...但為左令佢靚0的..所以切完比朋友..就冇再切..今朝起身先continue...凍哂真切得好靚........呢個係我0既心得....大家可以試下.. 另外....有貓友問我點可以整得咁平均...我都想同大家分享下......我係先將0的漿未混色前分兩份...用兩個一樣size0既器皿裝住...而班蘭果份會多少少.....我通常用湯殼畢4殼做白色..其餘加入班蘭油....最後用個湯殼畢入個一個個飯碗度.....量一量...一份約125ml
另外,今日因為要開會..所以提早左返工.......0係開會前..我將尋日0既cookie pack好左......自己見倒都覺得好靚.....希望同事朋友們會喜歡啦

0 Comments:

Post a Comment

<< Home