Thursday, December 22, 2005

~~給同事朋友的聖誕曲奇Part II~~



前日整cookies諗住送比同事、朋友做聖誕禮物....因為未試過咁樣用吸模...同埋整一個double份量..所以整到好疲倦..0係筋疲力盡0既情況下...剩左1/5粉糰放左0係雪櫃..而尋日因為要提早返工..所以唔夠時間整..而且尋日pack cookies時發現原來唔係好夠送比人啦....所以今日放工...的起心肝焗埋佢......hehe....今次都幾滿意啦..而且掌握倒應該點整....下次應該唔會咁辛苦架啦.......不過有0的唔開心呀..>.<....我頭先有整格格曲加架..而且整得好靚架..點知掛住上網睇野攪到佢焗過火..變得好黑..呀..原先想送比人架....依家..唯有送比自己個肚啦....~.~"
另外同亞ter msn傾開..下次可以分段整cookies..可以先整粉糰..造形分N轉..咁就唔使咁辛苦..哈哈......可行可行..哈哈....
另外..今日終於打左流感針啦..打完之後好似唔知點咁......好想整古典未古力蛋糕..但因為打左針..唔夠膽咁"操勞"..令個針位腫..所以放棄左....呀~~~~~好想整野食呀~~~~~

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wing Wing:你的聖誕曲奇好靚呢, 包裝又精美呀! 收到一定好開心呢!

我的blog開張了, 邀請你上來坐坐, 大家交流一下吧! 我想加入你的綱頁的連結呀, 可以嗎? http://www.wretch.cc/blog/estheryung

還有, 請不要介意呀, 你的文章有時會有錯字和亂碼呀!

December 23, 2005 2:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vincent

個隻 "士的" 形既餅好想試下,哈哈....

December 23, 2005 5:36 PM  
Blogger Winky said...

ter
你加我入連結當然冇問題啦..我好開心添....我會多0的入去睇睇架啦..
至於錯字....我會留意架啦..多謝你呀....而亂碼問題..我都唔知點.....

December 23, 2005 10:38 PM  
Blogger Winky said...

Vincent
我都叫你拎架啦..你又唔要.....不過唔緊要啦..你睇左都已經好好架啦..
你呀..伙病好字呀..休息多0的啦

December 23, 2005 10:40 PM  

Post a Comment

<< Home