Sunday, February 12, 2006

~~屬於我的生日小派對+朱古力同樂日~~












尋日約左米老鼠、亞ter上左laam屋企學整朱古力......好開心地..米老鼠整左個好好味0既芝士蘑菇批比我地食...而亞ter就為我整左一個又靚..又好味0既生日蛋糕..就係咁..我地0既gathering就變左為我慶祝生日..成為左一個生日party..好開心呀...呢個係我今年第一個生日party..hehe......
之後我地就開始整古古力啦.......過程入面學多左好多野....好多謝米老師同ter老師啦..hehe....仲有就你容忍倒我咁"忟"同埋為某人而整0既奇想啦..hehe..........整出黎0既古古力....我好滿意丫...希望下次自己又再整先...hehe......


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘻嘻嘻...最緊要你開心呢...

我都想食"說謊蛋糕", pls issue a cheque to me! thx a lot!

February 13, 2006 4:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Today is your lunar birthday, here wish you a

BLESSED BIRTHDAY and Happy Valentines Day too !

February 13, 2006 4:34 PM  
Blogger Winky said...

ter
多謝你呀..好..下次整比你食丫....

Mommy Dearest
好多謝你呀....我都希望自己日日都咁開心

February 13, 2006 9:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

下次有聚會要叫埋我呀~ 壽星妹~

February 14, 2006 9:31 AM  

Post a Comment

<< Home