Saturday, January 28, 2006

~~大project後的細project~~












尋日雖然冇蒸糕大project,但0係屋企就有大project啦..就係大掃除啦..得我自己一個人執哂成個廚房同個廳..又辛苦呀...... 執野期間,有同事叫我整椰汁年糕..呀....天呀...我都唔識整......同埋我邊夠時間整呀.....所以同講話唔整.....點知......佢就指意我一定會整......呀..... 執野執到6點幾......見可能都夠時間..所以就試下整......不過冇咩野信心.....我都同同事講左.....佢話:"就算難食,我都會食架,我唔會話你.."......好啦..我就試整啦......仲整埋傳統果隻.............整左出黎.....椰汁個面唔知點解"那"埋一注..唔多靚.......反而傳統果個幾靚啦......hehe...希望兩種味0既糕糕好食啦.....
尋晚拎左年糕比同事,佢話想行花市....我地就行左元朗0既花市.....但行左一陣就行哂..好似冇咩野睇.....跟住同事話....不如去下屯門果個花市睇下...跟住佢就車左我去屯門..點知....果度仲加冇野睇....所以佢又話去埋荃灣.....呵呵.....去到....都係冇乜野睇...但都好過屯門果個啦.....跟住...同事話去埋花墟./....哈哈......又去左啦.....去到後....真係唔同0的..好多人..好多野睇.....好熱鬧..而且好多好得意0既野睇同買..hehe.....我都係第一次去咁多花市....亦都你第一次見倒花市有咁多野睇...hehe.....行下行下..行到成1點幾先走....叔到屋企差唔多兩點....訓左幾個鐘...又要返工啦.....我竟然知醒返工....覺得自己真係好叻啦...hehe.................


0 Comments:

Post a Comment

<< Home