Saturday, January 14, 2006

~~中式糕點日~~











今日放工...好想返屋企整野食....但好晏都唔願走...皆因爸爸工傷整親...要0係屋企休息....為左唔想嘈住佢休息..所以就0係office等同事放工.....之後同同事去左食彪記......好耐都冇食啦.......真係好正......食完之後就返屋企....原先想整糯米飯比爸爸食..不過佢整親唔食得糯米...所以放棄左...問佢可以食咩野...佢又答我唔倒....最終唔理佢...自己試整左香蕉糕....都幾成功..口感唔錯..但0的香油0的味有少少怪.....下次再搵下邊隻香油好先.... 之後諗起爸爸喜歡食芝麻卷....問佢可唔可以食.,...佢話ok..咁就蒸左比佢啦...今次卷得幾靚...而且爸爸話滑過上次....yeah......我自己都幾滿意..hehe.....

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

芝麻卷...我都好like呀

send左email過你, pls check!

January 16, 2006 7:22 AM  
Blogger meiko said...

芝麻卷,正!!不過我唔鐘意成卷o甘食,我自細都鐘意拆翻開佢一塊過o甘食,仲可以扮條長,我老公話我奇怪。

January 16, 2006 9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

你整野真係好正 ^_^

January 16, 2006 3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

你好叻呀...個芝麻卷個樣好得喎 !
開張支票啦..唔該 !

P.S. 祝你爹爹早日康復啦 !

January 16, 2006 3:33 PM  
Blogger Winky said...

ter
check左email啦......多謝你呀

mekio
多謝為你呀....我都喜歡一塊咁食架..hehe..

laam
多謝你呀....我下次會再整靚0的同影靚0的架啦...hehe

米老鼠
我知呢個係你啦...下次gathering整出黎啦..ok?

January 16, 2006 7:14 PM  

Post a Comment

<< Home