Friday, January 06, 2006

~~"說謊"的告別,"說謊"的迎接~~













今日正式還左個打蛋機比同事啦......還個打蛋機比同事之前最後一次用個打蛋機黎整左香橙雪芳蛋糕....今日同事千叮萬囑..要我今日同另一位同事出去揀個岩心水0既打蛋機做生日禮物(我生日係2月...之前一個post都講左比大家知啦..呵呵)原先諗住買kenwood有個兜送果隻或有附stand果隻......點知....竟然道道都冇......而且好少款..又冇咩野5速0既款....好彩最後搵倒一呢個啦......我之前都問人借過黎用...都唔錯...而且好平...$198...仲有5速...yeah....我0係另一間見倒...要$258...有個3速都$2xx......由於尋日同事食哂0的蛋糕話好好食.....所以今日買左個打蛋機..我就再整......不過就係小杯裝..好cutie....hehe.....仲試整左蜂蜜檸檬雪芳蛋糕..味道唔錯..但因為急去切...所以切得唔靚下次會整靚0的架啦,,,哈哈......杠 完即刻返左office拎比各同事試.....好彩同事造好好食..好開心呀...之後同同事去打羽毛球..打完之後原本諗住唔同佢地食飯..但之前次次打完我都返症屋企..次次都冇同佢地食飯.....所以今日都係同佢地去左打邊爐..呀....好肥呀..不過算啦..放縱一次吧

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你的新拍擋好醒目呀......祝你們合作愉快...蛋糕...我都好想食呀

January 07, 2006 1:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

好味喎!
同你最佳拍當啦!

January 07, 2006 11:05 AM  
Blogger meiko said...

wingwing~~有野想問,呀!我係貓友芒果乾,文章個標題點整架~我次次都成段post曬,仲有呢~~如果將你個blog放落我個blog度,你不介意嗎???

January 07, 2006 12:29 PM  
Blogger Winky said...

ter & laam
係呀,....有個屬於自己0既新機..真你好開心..而且好好用添..yeah,,
meiko
呢個blog如果post文章..佢上面會有一個欄比你post標題架....你留意下丫....
你add倒我落個blog度呀?我反而唔識add呀.....你叻過我啦..你都教下我post丫..

January 07, 2006 4:56 PM  

Post a Comment

<< Home