Friday, December 30, 2005

~~給爸爸朋友的日式芝士蛋糕+Elvira Chan的手信~~












前一排...爸爸見我拎野比人食....佢就出聲
爸:成日淨係拎比人食....又唔見比0的我...
我:咁你想點丫.... 爸:連芝士蛋糕都冇個.....
媽:31/12你(爸爸)個朋友生日喎
我:咁咪整個芝士蛋糕比你(爸爸)拎比個friend囉 我爸爸聽完就微微咀咁笑.......
由於下午約左貓友Elvira Chan拎野.....所以今日一早就焗定個日式芝士蛋糕比佢聽日拎返工...之後就切左預備拎比Elvira Chan0既椰汁千層糕.....hehe..希望佢喜歡食啦....下午出左去拎野啦..好開心呀.......Elvira Chan幫我買左陶陶居0既流沙奶皇包同豆沙.....yeah....下次用0的豆沙整野食..一定會請Elvira Chan食....hehe......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

個飽好正呀!多謝分享 ^__^

December 31, 2005 11:44 PM  
Blogger Winky said...

laam
係呀..如果有得0的我就可以比多0的你啦

January 01, 2006 1:22 AM  

Post a Comment

<< Home