Wednesday, December 28, 2005

~~與弟弟合作的Tiramisu~~



弟弟好N耐之前同我講29/12要拎個蛋糕比佢"朋友"慶祝生日.(應該係女朋友..不過唔好比爸爸媽媽知呀 ..佢地未知架....呵呵....) 問我整咩野蛋糕最簡單...我話Tiramisu...呀....可能太耐冇整或者係因為同細佬一齊合作啦..所以好多野唔記得左......而且整得唔係咁好....哈哈....不過好彩...最後都整倒啦.....而且細佬都參與左好多.....呵呵....不過今日由我脫左模先.....因為佢話驚脫得唔好.....所以由我代勞......另外亦由我圍邊.......不過DECORATION我留番比佢做......因為個CAKE係佢架嘛.....要參與多0的先係架...如果唔係誠意何在呀......哈哈....... 不過唔知佢decorate成點呢.....好想知添......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home