Sunday, December 25, 2005

~~日式聖誕餐~~













尋日返完夜,今早10點放工..但一直都唔願走(另外因為爸爸叫我唔好咁早返屋企攪攪振..所以更加冇動機返屋企..哈哈)..stay左0係office同同事食埋個聖誕大餐先走.....走0既時候已經係1點..點知買野中途..爸爸打比我..問我幾點回家..幾時整壽司比佢食....所以勁快咁去比錢..但去完買野返到屋企已經成2點幾....所以即刻煲飯..prepare日式聖誕大餐.......整0既時候..知道爸爸喜歡食壽司..所以就搭單幾住6件比佢做下午茶.....原本打算整3款.....但最後唔夠時間....最終整左2款..反而爸爸就食左3款...哈哈......另外就整左蟹子沙律+燒汁金姑肥牛卷......hehe..3樣野爸爸都有份試味...佢話幾好食呀......hehe...另外留左0的比細佬..佢都話ok...呢個聖誕...真係開心啦..yeah.....希望大家都咁快樂..咁開心啦.......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好正啊
2個人一齊慶祝好sweet呢
我只係敢做D(輕can)野
好似你整咁多樣
我實handle唔到
你好叻啊

December 28, 2005 8:23 PM  
Blogger Winky said...

L@RUKU
唔好咁講啦..你都好叻架....我做呢餐....做左成個下午丫.....~.~"

December 28, 2005 9:05 PM  

Post a Comment

<< Home