Thursday, December 29, 2005

~~成個下午0既"杰作"...好無奈呀...~~











前日同事大食會....有同事整左咖哩牛腩返黎....嘩...好正呀......所以我請教左佢點整.....心思思左幾日....今日去舊街市買左材料整....點知....整到一獲泡....整左成個下午....仲差0的連個獲都整穿埋...而且整左0的"蘇州屎"比媽咪做......真係慚愧啦 ...好彩..最後都成功上碟..... 屋企人話都ok.....但就甜左少少...叫我下次唔好整咁甜.....哈哈....可能整得甜品多.....冇左味覺....哈哈 另外..0係炆緊牛腩時...整左香蒜多士..今之唔係用現成0既蒜香牛油..而係用左unsalted牛油 +蒜鹽+鹽去整.....出黎0既效果唔錯.....好彩....都叫有0的安慰...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你的"杰作" 真係幾"杰"呀...整得好味...我都想吃呢...

謝謝你的豆沙呀, 預我一份...嘻嘻, 好開心呢

December 30, 2005 7:02 PM  
Blogger Winky said...

ter
唔使多謝我啦...你記得整左0的豆沙product拎比我食就得啦..呵呵....

December 30, 2005 10:12 PM  

Post a Comment

<< Home