Sunday, January 01, 2006

~~新一年了﹗~~











新0既一年咁就到左啦....祝各位朋友新年快樂....事事順利.....^.^.....回顧上一年..最大0既收獲..就係0係網上識到一班志同道合0既"貓友"......大家有共同興趣....傾下計交流心得、整下野食..大家一齊真係好開心...而且得益不少呢﹗其實以前..一直都好似冇咩野特別0既興趣....一般年青人喜歡0既嗜好..我都唔係咁喜歡...唯獨上年...唔知由幾時開始愛上整野食......初初集中整甜品..到依家..已經係到達左咩野都想整0既地步...正如之前都同貓友laruku傾開....依家大家整野食整到好似上左癮咁..一日0整野食..就好似周身唔自在咁........所以日日都會心思思去整野.......哈哈...仲勁過毒癮啦.......哈哈......雖然整野食當中會有唔少0既失敗....亦曾令自己因此而唔開心.....但當自己整0既野食...得到人地0既稱讚......而且人地食得開心0既時候...真係好有滿足感........而且..當自己整野食能夠"一take 過"...果一刻0既快感...真係難以形容.......所以..今年..我會繼續努力....挑戰唔同種類0既食品....^.^
之前試下將自己0既作品比屋企人、同事及朋友投下票,睇下邊樣係佢地0既至愛先..得出以下結果(前五位):
第一位:印尼椰汁千層糕

第二位:曲奇
第三位:芝士火腿煙肉焗薯
第四位:日式芝士蛋糕
第五位:糯米池

希望來年..我可以有更多0既作品..比各位支持我0既人品嚐啦.....^.^
而今日..自"清雪櫃令"生效後,成日都要檢查個雪櫃,睇下有咩野要"一筆out消,冇得留底.."今日就見倒0的豆沙..同埋花生餡.....所以就諗起整豆沙湯圓.....但花生餡...整湯圓我就怕怕了....所以就整左糖不甩....hehe.....又清左0的野啦.....好開心呀.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home