Monday, January 02, 2006

~~告別了!!!.....>.<.....~~

好唔開心呀.......同"佢"相處左咁耐..經歷左咁多野....."佢"終於都係要離開我啦.........個心真係唔舒服..好捨得....... 其實同"佢"一齊0既第一日,我都知"佢"始終都係會有一日會離我而去架啦....因為"佢"始終都唔係屬於我架.....只係暫時留0係我身邊......幫助我.......陪住我..令我開開心心咁生活.........但我真係冇諗過"佢"咁快就要走...咁就番返去...真係唔捨得呀........呀..."你"唔好走啦.......>.<....不過我知係冇可能架啦........
睇左咁耐....大家唔好誤會...我係講我用開0既打蛋器呀.......唔知之前有冇提起過..其實我依家用緊0既打蛋器..係同事因為唔會用到(拎比我果時係新架..哈哈)....而佢知我想買....但佢知我又唔好意思據為己有.......所以就話暫時"寄存"0係我度....所以.....個打蛋器..終有一日會還番比佢.......不過我冇諗過會咁"快"啦..哈哈..... 話說同事個女呢幾日忽然話要買焗爐....之後就問起同事有關打蛋器0既下樂.....話想拎去整野食......同事就話我知..所以我就打算還番比佢啦.......冇理由霸住佢啦..哈哈.... 不過依家就要諗下買邊個打蛋器好啦...不過好開心...一班同事打算夾錢送比我做生日禮物...呵呵......我唔太喜歡用3個速度果種..反而喜歡有5個速度0既....而且...想要個耐用0的....但又唔想太貴(因為係同事夾錢..唔想佢地破費)...真係矛盾啦...呀.........好煩呀..........>.<
~~呢個就係同我經歷左好多成功失敗0既打蛋器啦~~

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wing Wing,
我係貓網個奧利芙呀!
有d野想搵你,可以email給我嗎?

chengnat@alumni.polyu.edu.hk

thanks!

January 03, 2006 9:18 AM  
Blogger Winky said...

奧利芙
我email左比你啦

January 03, 2006 10:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

告別了......
"佢"輕輕的告別了
還有令一個"佢"輕輕的來

January 04, 2006 12:22 AM  
Blogger Winky said...

laam
我等待另一個"佢"0既到來....哈哈...

January 04, 2006 10:20 AM  

Post a Comment

<< Home