Tuesday, January 03, 2006

~~與打蛋器話別前的最後作品--兩種size的木糠布甸~~











聽日..我就會將個打蛋器還比同事啦....雖然真係唔捨得...但都要架啦....由於尋日出左一日街..所以冇整過野食.....今日又出左街....以為自己整唔倒野食...要咁樣就同個打蛋器話別...當我打開雪櫃..見倒前用黎整Tiramisu0既淡忌廉....我同媽咪講...要清左佢時..佢竟然冇反對..比我整野....真真開心.....可以用個打蛋器啦....由於有成400幾g0既cream....諗左一陣..就用左黎整木糠布甸.....呢次係第二次整...第一次整....係我剛學整野食0既時候整.....勁樣衰.......今次...整左一個6"size同一個杯.....hehe..整出黎都見得下人啦......真開心......爸爸見倒6"size好似ok...而且佢朋友試過我用clarey配方0既日式cheese cake話好食..所以今次爸爸又開口話要拎比朋友..hehe....好開心呀...我就"豪"比佢啦....留番個杯仔比媽咪啦...yeah....但過左今晚....我就要同"佢"講再見了~~~

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

整得真係好靚呀 ^__^

January 04, 2006 12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

整得好美味呀...有無得豪俾我呀?

January 04, 2006 2:03 AM  
Blogger Winky said...

laam & ter
哈哈..下次再整就"豪"比你地兩個啦....

January 04, 2006 10:19 AM  

Post a Comment

<< Home