Thursday, January 05, 2006

~~上唔倒貓網的日子~~


連續兩日上唔倒貓網啦....好唔開心呀.....有好多野想整...但要去番個網度search recipe先整倒...但..依家入唔倒去呀......好唔開心呀......原先想整雪娘梅....但因為之前冇save個recipe..攪到依家想杠 都整唔倒.....好唔開心......點都係唔開心......尋晚同其他貓友msn..大家都好緊張啦........好想快0的可以0係貓網求交流下........
上唔倒網....但我真你好想整野食.....尋晚諗左好耐..都唔知整咩野好.....又唔想拎番pack好左0既打蛋機出黎用.....但..今早見倒屋企有橙..又想整野比媽咪拎返工食..所以最終都係忍唔住....拎左出黎......整左個香橙雪芳蛋糕.......呢個蛋糕之前整過一次..不過今次整得靚過上次....好開心呀.....好彩之前有print out個recipe..如果唔係...我就整唔倒啦....呀......亞貓..希望個網快0的冇事啦...好多貓友都期待緊再入貓網架............

4 Comments:

Blogger tendy said...

我都覺得好失落咁ah, 平時成日貓網道游黎游去, 仲有, 我有好多想整的食物都晒道!

January 06, 2006 12:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

失落.......真係好失落......我通常去完自己的blog就會去貓網行個圈......而家好似欠左d咩咁.......唉!

January 06, 2006 1:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

是呀! 我平日一開電腦就上貓綱, 而家...唉...希望快啲好番啦...

你的香橙雪芳蛋糕好正呀...請問可否分享食譜呢? thx

January 06, 2006 2:31 AM  
Blogger Winky said...

三位.....
好開心呀....貓網冇事啦...好野....

January 06, 2006 10:15 AM  

Post a Comment

<< Home