Tuesday, January 10, 2006

~~是日充實之作--爆烈焗雲石芝士餅+包包~~












晚好慘...攤0係張床上面到凌晨3點幾都訓唔倒...今日7點幾又比爸爸返工嘈醒.....再訓到10點幾....好彩尋日同事同我臨時調左更..所以今日又唔使返工.......可以0係屋企整野食啦...yeah.....起身後....諗緊整焗芝士蛋糕先好...定整包包先.....最終..都係整左焗芝士餅先........個餅餅初初好靚...點知焗焗下就爆開..到出焗後放涼時....佢中間竟然無端端爆開左.... 唔靚仔啦....... 之後整包包啦.....見雪櫃有0的芝士腸開左未食哂...所以用埋佢....另外仲有同事買比我0既肉鬆....都用左黎整包包.....不過可能好耐冇整包包啦..所以整到好似咩野都唔記得左咁....焗第二盤果陣..仲唔記得掃蛋汁呀..好彩入左爐2分鐘咋....所以即刻拎番出黎補番...好彩冇事.......出黎都幾好.... 趁熱食.....都好軟熟啦.......媽咪左三個今晚返夜班食啦...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

兩樣我都要食呀......

飽飽...焗得好金黃色, 正正正

January 11, 2006 4:49 AM  
Blogger Eva said...

wing wing,
你好呀,第一次到你家逛,見到你既包包同蛋糕都做得好好,好吸引呀!
我會常常來偷師的,我將你個連結加到我個blog度以方便我來,希望你不介意!
Eva

January 11, 2006 12:23 PM  
Blogger Winky said...

ter
多謝你啦..你隨便啦....^.^

eve
我絕對歡迎你啦....你黎多0的食野丫^.^

January 11, 2006 3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

第一次上來wingwing家坐坐呢^o^
原來個個貓友都好勤力天天都在煮野食~_~
相比下加冰就好懶了......
個狗仔粉個樣好似銀針粉,唔知係咪一樣咁爽口架呢?
http://www.wretch.cc/blog/aggiekitkit
等我add埋你入fd list先~~~^o^

January 11, 2006 9:35 PM  
Blogger Winky said...

加冰
多謝你呀..得閒都等我都上黎你度坐下先....hehe.

January 11, 2006 9:48 PM  

Post a Comment

<< Home