Wednesday, January 18, 2006

~~教同事整野食~~











尋日返工,各同事食過個oreo cheese cake之後..都話好好食...而尋晚返夜班......同我一齊拍更0既同事都有食個cake....佢話因為個cake佢覺得好好食...所以話要我教佢整......好彩尋晚冇咩野要跟....所以就有時間"夜晚晚教佢整個cheese cake..教完佢第二日...由於唔想整new york cheese cake,又想試下整第二0的口味,諗起好多同事都喜歡咖啡..所以就試下base on new york cheese cake,去自己整下coffee cheese cake.....整0既時候.....驚自己出錯......所以都幾大壓力......不過好彩..過程順利..出黎個cheese cake焗得好好...0的顏色好平均.....好靚.....不過美中不足0既係..因為物資短缺..所以冇得decorate個cake......同埋冇得落bailey....不過唔緊要啦....各同事試左都話好食......咁都已經好好啦...hehe......
另外,今早有同事造要整一底蘿蔔糕比佢男朋友媽媽..但佢又唔識整..所以又拉左我出去教佢整啦.....哈哈...我就邊教佢邊做.....佢就協助部分同學習.......整好左之後...覺得靚過自己之前整果底..哈哈....

5 Comments:

Blogger tendy said...

wing wing, 想問下你籮蔔切幼條, 係幾幼? 粗個M記薯條還是差不多? thank you!!

January 18, 2006 11:38 PM  
Blogger Winky said...

tendy
我係用一個刨刨到0的蘿白好似出面食0既蟹子沙律0既青瓜絲一樣咁粗....咁樣食落去0的糕糕會有一絲絲蘿白.....會有0的口惑但又唔係感覺太多蘿白....

January 19, 2006 10:14 AM  
Blogger tendy said...

thank you wing wing!

January 19, 2006 11:13 AM  
Blogger Winky said...

tendy
唔好咁客氣啦.....hehe.我今日又整蘿蔔糕啦..哈哈...

January 19, 2006 1:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

wingwing又想試下d蛋糕仔咩?
ectokeiwong@gmail.com
寄地址黎 ^^.下次我愛你再出品,寄埋俾你試

January 20, 2006 6:30 AM  

Post a Comment

<< Home