Wednesday, January 18, 2006

~~一早起身的成果~~












之前整過焗芝餅..剩左0的酸忌廉....之前懶又唔整野....今早一早起身....都唔知整咩野好....所以又焗cheese cake.......同埋見倒自己好"n"耐之前買左0既oreo..所以就手多多..加左0的oreo餅碎入去....哈哈...就整左呢個cake出黎啦..... 另外...其實整左馬蹄糕..不過好似唔成功....可能因為唔夠馬蹄粉......呀..唔開心呀.......我要再整過啦....
另外仲試整左一個中式0既千層糕,話說係有一日,同事同我一齊睇飲食男女,介紹糕糕..睇倒有千層糕,跟住講開個質感同印尼椰汁千層糕勁似..所以我就話試整比同事食....所以今日就試下整......媽咪試左.....話好似食橡皮糖....但拎左返office比同事食...個個都話好食......而叫我整果個同事話係呢個質感....hehe.....唔知唸.....我都未食過出面果0的..所以比較唔倒......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩,黎親都好多野食呀
而且樣樣都好似好好味咁
我唔客氣啦^^

January 18, 2006 4:34 PM  
Blogger Winky said...

L@RUKU
咁就唔好客氣隨便食啦..呵呵

January 18, 2006 10:28 PM  

Post a Comment

<< Home