Wednesday, January 25, 2006

~~救命呀......好大個project+好多蘇州屎呀....~~


呀...今日終於都要開turbo去還債啦.....之前應承左幫人地整糕糕...今日已經係年廿六啦......所以一定要整啦.......今日媽咪唔使返工.....我原先想佢幫我手.....問完佢幫唔幫我手之後....雖然媽咪話幫我刨一部份蘿蔔..但我見佢唔多精神..所以都係reject左佢..唔比佢幫手......最後就"孤身作戰.....搏鬥左數小時.....切野切到手都痛.....炒野炒到手軟.....依家終於蒸好哂啦......0的糕糕好靚呀..而且好多料架......最滿足係個馬蹄糕..今次個面好平呀..hehe....但.....當我諗住鬆一口氣之際...發現....呀..好埋"蘇州屎"呀.....好多野要洗呀........洗到我半死......呀.......周身冇力啦..一陣仲要返工夜呀......得半條命啦.........

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真係勁大project呀....有無我份呀(講笑), 你已很忙, 唔使開支票俾我呀!
唔好意思, 今天要你打電話提我呀, 呀...明天一定記得的呀!

January 26, 2006 2:58 AM  
Blogger Winky said...

ter
哈哈,..........sorry.暫時真係唔得...太多支票啦..要還左先...hehe....頭先提左你啦....

January 26, 2006 3:35 PM  

Post a Comment

<< Home