Monday, February 13, 2006

~~屬於我的小禮物+屬於他人的古古力~~












今日...終於都去左郵政局拎愛蓮送給的郵包.....揀左今日拎...真係好有意思...因為我視佢為我其中一份0既生日禮物.....hehe........好開心呀........0的蛋糕好香......所以唔理啦...點都食左....好好味呀....yeah......愛蓮..多謝你呀.....
另外..因為某人的奇想...我為佢整左呢款古古力.....出面係買現成0既古古力殼..入面係自已用士多啤梨切粒粒..之後用冧酒浸住...再放入0的古古力殼入面........今日送左出去....佢幾滿意......佢唔喜歡食甜野.....所以我冇刻意放0的糖入去0的酒度....佢反而同我講..可以甜0的..哈哈...好攪笑.....之後仲討論...下次可以點整古古力.......不過..對古古力..我都係有0的怕啦.....下年先會再整....呵呵...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

有美味的生日禮物, 真令人羨慕

你終於再戰古力呀, 好成功呀!

無論選擇是如何, 最緊要自己開心呀!傻瓜

February 15, 2006 2:25 AM  
Blogger Winky said...

ter
多謝你呀.....我依家決定唔選擇啦...隨緣啦...hehe........

February 15, 2006 9:12 AM  

Post a Comment

<< Home