Wednesday, October 04, 2006

~~係時候上黎Update下啦...~~




















唔經唔覺..原來自己有成幾個月冇上過自己個blog update下..真係有0的慚愧......冇法啦...太忙啦..有時得閒..會去整野食...但係真係提唔起勁將自己0既作品影底或上post......好似呢幾日咁 ..我連放3日假....都有整野食...不過影...就係真係冇咩野心情去影...可能因為前兩日整 0既野..之前都整得比較多..所以覺得冇咩野需要影啦..hehe.....不過唔知點解..今日我又心血來潮..影底左今日整0既一個雞尾包....點解影一個?因為有0的包包比左二叔(其實今日整左一個藍梅芝士凍餅比二叔..包包只係陪襯)同埋男朋友,留番0係屋企果0的...比爸爸食剩一個...所以..只係影左一個囉....hehe.....
0係呢段時候..我發現自己有0的改變.......唔知由幾時開始....我愛上左整甜品...但我總係唔會去買書或借書....通常只會上網睇或問朋友........但近兩個月.....卻愛上整包包.....不但經上去書店...更買左幾本整麵包0既書......好努力咁去學整包包.......日日都會去睇書.....忽然覺得自己好勤力呢...hehe.....而且發現..我0既努力有回報.....整0既包包...越整越好....有家人、朋友0既欣賞...真係好開心.....希望我以後整0既野食.....繼續有人欣賞同支持吧......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home