Wednesday, April 19, 2006

~~Farewell的第一次+終於整左芝士包包啦....~~















星期日....同我共事左4年0既同事..佢終於正式調職啦....佢之前一直都問我幾時整個pizza比大家食....hehe....我一直都冇咩野信心整...但為左呢個同事..我終於的起心肝啦.....整0既時候有0的驚...而且唔太順利..但好彩..終於整倒啦.....不過整得唔食好靚...但佢地就話好好食...hehe....另外..呢個同事話要食焗薯...所以果日真係好忙....整完pizza....又整埋焗薯....由早到晏....成個人好攰..但見倒佢地食得咁開心.....成個人精神哂..hehe.... 另外......星期一放假..終於開左上次專程去火炭買0既高溶點芝士整包包啦...仲加左芝士醬、餐肉同煙肉0係入面....好多餡呀..男朋友好喜歡呀..heheh...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩~~好多芝士包呀~~我好鍾意呢!我都好想買高溶點芝士呀,不過1KG又太多~~

April 19, 2006 11:46 PM  
Blogger Winky said...

mui mui
係呀..芝士好好味架....其實用下用下..就唔覺佢多架啦

April 20, 2006 12:20 AM  

Post a Comment

<< Home