Thursday, April 06, 2006

~~放大假了....繼續開業...哈哈.....~~



















尋日正式開始放大假啦..好開心呀.....由於放大假..唔會返office...所以原先打算休業..暫時唔整野食...點知...唔知自己幾時同男朋友講....放大假期間..會包辦佢每日0既早餐..所以..hehe....比個理由自己繼續整野食..... 而尋日...原先佢要返工.....但為左陪我開始第一日0既大假...佢推左琪人地0既更....改星期日先返工.....hehe.....佢仲話要同我一齊整包包.....但有0的擔心..因為太耐冇整過啦..而且..仲試左用中種法整....整0既過程好攪笑..男朋友整左好多好奇特0既包包...有一個...係佢0既至愛...佢整包包都係為左整果款包包.....就係雞比包啦..哈哈....好大個呀....哈哈.......不過整兇黎..好似好大陣依士味.....不過男朋友話唔覺...唔知呀......佢食得開心就得啦..... 另外..0係等緊包包發酵時..就試左整香蕉muffin....整出黎好香呀....都唔錯hehe.... 今日...又試多次整中種包包....尋晚整定個中種....用個密實袋入住佢..0係室溫發足佢一晚.....但打開膠袋..好大陣酒味......其實我都想問問.....個中種可唔可以放0係室溫發一晚呢?同埋會唔會發酵過度呢? 不過頭先整出黎0既包包...幾靚....又冇好伕尋日咁..有依士味....不過就唔夠軟..可能我放多左少少高粉啦...hehe....下次再努力先...hehe... 0係等包包時又整狙muffin啦.....今次又整香蕉味啦..因為屋企有香蕉啦..而且就黎爛啦..呵呵......另外仲有男朋友喜歡0既古古力......hehe...整左咁多野比佢食...一定夠佢做早餐啦..呵呵....



9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

今次有我份食wor~ 哈哈哈~

April 07, 2006 7:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

你真是一個好勤力的學生啊 XD

April 09, 2006 9:23 AM  
Blogger 藍雨 said...

wingwing:

想請教O下你!
你o的雪芳蛋糕唔會下陷的...

我次次焗親,無論放在焗爐攤涷 還是 立即出爐倒扣,
都會下陷!

請唔想唔下陷有乜秘訣呢?

April 09, 2006 3:46 PM  
Blogger Winky said...

咕嚕
你喜歡個muffin嗎?

L@RUKU
hehe..其實我好懶架...扮勤力咋

藍雨
我焗雪芳.....放下層焗....用方盆焗....個盆上面會鋪不沾布..用160度焗30-35分鐘..枱面放一張牛油紙..個雪芳出爐後會連埋張不沾布一齊倒扣..凍哂先撕走張不沾布....依家下冇哂下陷0既情況啦....
如果你用mousses ring...下面就好似平時焗蛋糕咁...用紙包住個底..出爐後立即倒扣....唔好撕走張紙..等個蛋糕凍哂..定哂形先脫模..咁都應該唔會下陷架..你再試試丫..希望幫倒你丫...

April 09, 2006 11:13 PM  
Blogger Yumi said...

咁開心放大假,咪可以整好多野食?

April 09, 2006 11:18 PM  
Blogger Winky said...

Yumi

HEHE.....不過就放完啦

April 09, 2006 11:26 PM  
Blogger 藍雨 said...

wing wing:
我都係用 160 度開上下火焗 35 分鐘,
放下格焗!
(又會咁啱o既!hehe~~)

不過我倒扣係用 焗架 的!
如果用牛油紙,會唔會有好多水氣?
我下次會試你呢個方法!

我試過用 8"模、中空模、細模...
全部都鋪牛油紙底...
但結果都係下陷!
激死我!

我仲想問o下你,
你o的蛋白係打到濕性發泡?定乾性發泡呢?
唔該晒~

April 09, 2006 11:27 PM  
Blogger Winky said...

藍雨
我唔太識分濕性發泡同乾性發泡架...不過一般我打到佢剛企身..唔太硬..佢倒轉唔流動唔郁就停.....
同埋...貓友們話唔用牛油紙架...我諗可能用牛油紙..佢太軟..令個蛋糕固定唔倒個形呀...下次你試下..用8寸mousse ring焗.....用叉燒紙包底去焗睇下會唔會好0的

April 09, 2006 11:47 PM  
Blogger 藍雨 said...

o下?唔用牛油紙o架?
咁我下次要用第二隻紙!
唔該晒你! :>
咁模側邊你都唔墊紙o架?
咁咪好難脫模?

April 10, 2006 9:59 AM  

Post a Comment

<< Home