Saturday, March 25, 2006

~~不太成功的作品...~~













尋日放假啦....一心諗住試下整0的自己未整過0既雪芳口味..但整出黎...好似唔係好成功....先黎試下整栗子雪芳.....焗0既時候覺得佢發得冇平時0既雪芳咁高.....出焗出黎同事試味話好滑好軟...味道很好...但我自己就唔係咁滿意....覺得佢唔夠軟..唔夠鬆.....之後又整左綠茶紅豆...但呢個就更實..呀......唔多開心呀....下次耍再研究下先....... 另外..因為開左罐紅豆....唔想浪費...所以又試下研究上次話唔夠彈0既椰汁糕..上次杠 過馬豆..又杠 過黑芝麻....今次就整左紅豆....hehe....今朝起身切左黎試味啦....今次夠彈啦...不過個面整得唔夠靚..下次再整靚0的先.... 同場加映..因為之前post唔倒相上黎...所以依家補番我之前幾日整過0既芝麻椰汁糕出黎..hehe..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔係呀,你做得好靚~~

March 25, 2006 11:59 AM  
Blogger Winky said...

BOBO
多謝你呀..不過我知道我可以做得更好..yeah.....

March 25, 2006 5:57 PM  
Blogger 藍雨 said...

wingwing:
唔好意思!
我想問你要 印尼椰汁千層糕 的食譜!
因為o古o魯 話你整得好軟熟!
好食過街買o個o的~
我跟貓網主頁整的好 un 呀!
你可以 post o係呢度俾我嗎?
我今晚趕住整呀!
thanks~

March 31, 2006 10:59 AM  

Post a Comment

<< Home