Tuesday, March 07, 2006

~~與他人合力之作..yeah...~~












星期日細佬話想整cookies比人....問我星期日返工返幾多點......原先係返1:30pm..但我調左更..返10:00am.....但見佢想整...所以今早就6:50am起身..同佢一齊整...整完先返工.....hehe...過程好順利啦.....因為佢之前(n年前,聽聞係最後一屆)有讀過西餅烘焗果程.....所以對0的步驟唔會陌生啦....hehe.....只係用唧槍用得唔係好慣...坦白講..我都用左唔係好多次..所以我都唔見得好好啦....hehe....焗0既時候..佢就有0的緊張.....驚0的cookies"火農"....不過好彩..冇咩野事..係其中一盆..佢因為掛住同我講野...所以焗到黑左少少..哈哈.....佢即時唔開心...話見到0的黑人曲奇覺得好樣衰......我叫佢食左佢..佢又話唔好..哈哈....0的曲奇....0係我返工之前整好哂..yeah..... 之後我返工......星期日午餐係冬菇碎肉銀針粉...同同事傾開話自己同男朋友包左0的餃子...同事聽完次後...就話要包餃子..用左今日我地午餐0既材料去包..仲買左中芹、莞茜、津白去包.......hehe...有兩位同事唔識包架..我又做教佢地包果個...但我0既手法唔多正宗...攪到佢地學唔倒..哈哈......不過個餡真係好香..好好食呀...hehe....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home