Tuesday, February 21, 2006

~~好多謝咁多位0既祝福.....好開心0既生日.................yeah...~~













頭先見倒mommy dearest比我0既post....同埋為左我整左個蛋糕....仲有咁多jm0既祝福......真係好開心呀.......好感動....多謝你地呀....
其實尋日..同事為2月份0既同事們慶祝生日(主要係為我)攪左一個生日會...好多野食..好開心呀......有同事訂左一條三文魚、仲整左焗羊扒同泰式柚子沙律添.....而由於同事話我生日...叫我唔好整蛋糕比自己...所以我拜託左米老鼠幫我整左個蛋糕....嘩...好正呀......佢整左個古古力mousse cake....0的mousse 好滑..好濃古古力味...而且有金萡..好名貴呀.......為左多謝佢....我開左張cheque比佢.....仲兌現左...整左生炒糯米飯比佢食.....希望佢喜歡啦......有剩果0的....我地用黎開party食左啦....哈哈..... 今日.....因為有朋友同我同一日生日...所以我同男朋友為左佢(同埋自己 )整左個蛋糕......係一個焗藍梅cheese cake..個朋友話想食奇異果同士多啤梨..所以0係decoration度加左上去....hehe.....我同男朋友整得好開心....hehe....我都係第一次同佢一齊整cake.....由於佢係新手.....所以佢整個cake時....覺得好緊張..好好奇..見倒佢....諗番起.....hehe...覺得佢好可愛....hehe....整倒出黎...佢覺得好開心.....個朋友見倒個cake...都好高興..hehe...... 整完個cheese cake....由於男朋友之前食過蜂蜜雪芳蛋糕...覺得好好食....所以想我再整比佢食...當係聽日0既早餐...所以就佢一齊整左蜂蜜雪芳蛋糕.....hehe..... 今日0既生日......可以同男朋友一齊..開開心心咁整野食....真係好開心......好耐都冇試過咁開心啦.........
Remarks to 大豬:多謝你....你0係19/2-20/2為我花0既心思..我係唔會忘記架....hehe...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

What better birthday than to celebrate with the one you love (baking together in the kitchen is so romantic) and friends who care about you.... It also shows you are such a lovable person ...

February 21, 2006 10:08 AM  
Blogger Winky said...

Mommy Dearest
hehe.......多謝你呀.....今年0既生日..係我咁多年入面過得最開心最warm0既一年....有識0既人同唔識0既人各我祝福....真係好感動......

February 21, 2006 2:51 PM  
Blogger tendy said...

wing wing 生日過得好sweet ah, 我祝你以後都可以好似今個生日咁開心快樂!!

February 21, 2006 11:11 PM  
Blogger Winky said...

tendy
多謝你呀...我麵希望日日都可以咁開心...hehe..........

February 21, 2006 11:18 PM  

Post a Comment

<< Home