Friday, March 03, 2006

~~食完會敏感0既食物+生日結婚tiramisu~~













前日返夜班...同同事0係度整蝦餃.....點知個皮整左幾次..第一次整..個皮好硬..第二次整...個皮ok.....不過就好厚.....第三、第四次整.....成唔倒個糰...第五次又得左....hehe.....不過個皮都仲好厚.....呀......唔夠lazy cat整得咁皮薄餡靚...lazy cat.....我呼換你呀....你教我整呀........ 因為整成左0既時候試味......食左唔知幾次隻..第二日起物身.....成對腳出左紅點.....應該就係敏感啦..hehe.....不過好彩...0的地方就唔癢.......hehe..... 另外...之前有朋友要求我替佢0既朋友整一個生日蛋糕....而佢朋友呢個星期六就結婚啦....所以我就為佢整左個生日tiramisu....有哂兩個意義..hehe.....
另外仲因為之前同事夾錢整野.....用剩左0的錢..所以比左我....叫我用黎買野整野食...所以就用黎整左糯米池...先用左Elvira Chan之前替我買0冒豆沙..之後就自己整狙芝麻餡,.....整左30幾隻....等個個都有得食....

Remarks:要多謝laam幫我壓細0的相出post.........謝謝你......

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我諗我知你係邊個了
hehe

你個名係咪有個"雪"字ga

March 05, 2006 3:01 AM  
Blogger Winky said...

clarey
你岩左啦..呵呵....

March 05, 2006 8:06 AM  

Post a Comment

<< Home