Tuesday, February 21, 2006

~~告別了.........為她們做了芒果乳酪蛋糕...~~











今日為調職0既同事攪了farewell......雖然佢地調去0既地方,只係一街之隔...但始終都係唔同左單位.....真係唔捨得佢地....一邊整蛋糕...一邊就覺得唔開心....但都希望整一個好0既蛋糕.....歡送佢地......所以好比心機去整....第一次焗0既雪芳蛋糕...整得唔好....所以再焗......好彩第二次整出黎唔錯....都幾滿意.....所以就拎佢黎整個乳酪蛋糕........好開心.....整得好成功...hehe...佢地見倒....都覺得好開心...hehe..............希望佢地工作順利同愉快啦....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Winky,
您好~
收到您既曲奇~
今日我愛你咕嚕喵喵同埋lazy cat嚟我度玩~
我哋一齊食咗你d曲奇
好好味~多謝您~
下次再有聚會call埋您一齊玩~

February 26, 2006 12:58 AM  
Blogger Winky said...

愛蓮
你終於收倒0的cookies啦..好開心呀....仲要我愛你同lazy cat都有份食....hehe...好開心呀....你地喜歡食..咁就好啦...下次如果有gathering而且我又得閒..我都想參加啦

February 26, 2006 9:49 AM  

Post a Comment

<< Home