Tuesday, March 14, 2006

~~生日雪芳蛋糕...~~



同事0既囝囝同老公生日....同事話想我教佢整日式芝士蛋糕同蜂蜜雪芳蛋糕比佢地做生日蛋糕....但由於今日佢有野做..而我今日要返night,所以我只好幫佢整住先...第日先再教佢整......但尋晚..佢打比我..話唔使整...佢第日先同囝囝同老公慶祝生日..叫我唔需要整....但我已買左士多啤梨..準備裝飾兩個蛋糕....佢聽倒之後..問囝囝....佢囝囝話想食原味雪芳蛋糕.....所以...我今日就整左一原味雪芳...但...今日可能唔夠訓....焗到失準.....個底有少少"火農".....個邊又巢..呀....好唔靚呀....見倒個蛋糕...都唔知比咩野反應自己.....打比同事..問佢轉食日式cheese cake好唔好...佢話唔緊要..叫我唔好再整....唔好攪到自己咁辛苦.....但我又唔甘心..所以再焗多一次...今次好靚...但自己多手..放涼時想移佢....就係咁..比我整爛左...呀....天呀...我即時呆左...唯有努力咁繼續deocorate第一個蛋糕....deocorate完...始終都係唔好滿意..有0的唔開心.....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

以為呢個係你添!!
佢咁又引用我係其他網搵到文章!!
http://sakura_wing.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=65318

March 14, 2006 8:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

你整既說謊蛋糕咁好....我係你同事都好感動啦~我都要向你多多學習先得~

March 15, 2006 12:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

One day, I will get a powerful egg beater and make chiffon half as nice as yours...

March 15, 2006 12:41 PM  
Blogger Winky said...

laam
哈哈....果個真係唔係我啦.hehe...

hommy
多謝你呀...其實我當呢個同事係我亞媽架啦...佢都當我係女咁...所以我想整好0的比佢...

Mommy Dearest
期待你0既作品呀...

March 15, 2006 10:20 PM  

Post a Comment

<< Home