Wednesday, March 15, 2006

~~與同事一起做日式芝士蛋糕比佢囝囝..~~



尋日整左一個生日雪芳比同事0既老公同囝囝..諗住佢地兩倨壽星一齊切..點知同事老公返工前切左....冇等囝囝一齊切...所以..見今日朝早放工...諗住睇下同事今日放工後仲虐唔虐整日式芝士蛋糕...同事聽左後話想整..所以今日幫人補完習..就上左同事屋企同佢一齊整... 但過程0的唔係好順利....先發現同事家0既磅係每格20g...好難睇..要靠佑....之後又發現同事舊cheese有變冰0既情況...不過好彩...當佢同0的努一齊隔水座時...冇哂粒粒....咁都好0的.....之後將0的蛋白霜同0的芝士mix時..我比同事mix....佢起初攪得比較大力...所以蛋白0既空氣有少少消失..不過後尾提左佢..咁又ok..到入爐.....個蛋糕入左5分鐘..我見佢都冇咩野反應..跟住先發現原來個爐冇開上發熱線..所以開番佢...但又發現佢上發熱線溫度好高....開左一陣個蛋糕面就即刻上哂色..所以放左錫紙面.....而且有0的擔心...所以我部左0係舍爐前面睇住個蛋糕..起初見佢好似唔識發...不過好彩..佢最後都發得唔錯...... 但由於自己趕時間...所以心急左....個蛋糕未涼我就好快幫佢脫模...所以唔係好靚..不過之後聽同事講番...個蛋糕涼左之後縮左少少......成個靚左好多..咁都好0的....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WinfWing
個日式芝士蛋糕好靚呀!
你跟那個食譜呢?
呢個係咪8"size呀?
thx!

March 16, 2006 4:48 PM  
Blogger Winky said...

sinwai
多謝你先..我係用貓網clary個ecipe0閎3隻蛋配芳..焗左呢個係7吋模...

March 16, 2006 10:23 PM  

Post a Comment

<< Home