Monday, March 20, 2006

~~一日整左5樣野..但只想影3樣...~~












之前應承左男朋友,話會再整一0的有古古力味0既雪芳蛋糕比佢食...所以星期六起身.....就諗住整古古力雪芳....點知打開雪櫃,發現舊cream cheese好似開始有0的異樣..所以就用哂佢..整左一個8"日式芝士蛋糕比同事食....今次..hehe..都好滿意呀...焗得好靚....yeah.... 之後整古古力雪芳..今次用左15g可可粉....古古力味一睇就知比上次濃..但焗0既時間有0的擔心...驚自己得得唔夠軟...一邊焗...一邊擔心.....好彩出黎都好軟..yeah..好開心呀...hehe...見倒兩樣野都焗得咁靚(哈哈..自己讚自己)越個焗爐..越黎越有感情......已經冇乜換左佢0既念頭..哈哈.. 之後返office...同事又話想整蛋糕蛋糕.....所以晚上食完飯就"開工"...yeah.....不過焗出黎.....個樣好靚...味道都ok..不過好韌..唔似出面0既蛋白蛋糕咁軟....所以唔多滿意....所以冇咩野心機影啦..... 之後另一位同事話想整左蜂蜜雪芳....所以又再啦....不過個爐唔知點解唔多平均..焗得唔多靚..唉..見倒咁..又唁開心啦.....所以又冇影相..... 睇睇下..唔多甘心..所以唔理啦..試下新野...傻更更咁去試整之前提過0既椰汁班蘭雪芳蛋糕..哈哈.....今次好開心呀......個雪芳好平均....切出黎試味....軟度都不錯不過我覺得椰汁味同班蘭味.......唔夠.....但同事試左話夠味...等我再研究下先..hehe.....

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好厲害無爆面!
幾時得間,約同laam一齊教我做雪芳蛋糕或者日式芝土蛋糕呀!
我就住係你宿舍樓上!

March 20, 2006 5:35 PM  
Blogger Maggie said...

真係好想好似你咁整到好靚o既雪芳呢~~~
P.S.我係jjmm maggieshum呀~
P.S.我可唔可以link你呀?

March 20, 2006 7:10 PM  
Blogger Winky said...

nadia
真架..你都住天澤..仲要0係我宿舍樓上....第日有機會元朗貓友gathering預埋你

maggieshum
你想加我入去你條link..當然冇問題啦

March 20, 2006 9:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

You are really hardworking, always baking for others...

March 22, 2006 2:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

小詠,你整d雪芳蛋糕好得呀,個面又唔爆既~
我整親都有爆面既情況,同埋想問下你用咩模架?個模有無噴油架?thanks~~

March 23, 2006 1:29 PM  
Blogger Winky said...

Mommy Dearest

hehe..我有一日唔整..都覺得唔自在啦

hommy
我整雪芳冇用咩野模架...只係用一個方模鋪左牛油紙去焗...焗完之後倒扣0係一張牛油紙上....如埋我通常會用較低0既溫度去溫熟個蛋糕..所以個面冇咁易爆..一般我用160度去焗啦

March 23, 2006 10:27 PM  

Post a Comment

<< Home