Sunday, April 02, 2006

~~被人遺棄後的作品+muffin大project..~~

















前日好唔開心..有被人遺棄的感覺....明明問左工場同事星期五有冇打羽毛球活動...佢地話冇....點知尋日見倒有幾個同事著得好sporty..先知佢地真係有打羽毛球活動...知道之後好唔開心.....唉......唔想我參與..就大大方方.....唔使搵藉口.....不過算啦......仲好..0係屋企整蛋糕..... 今次我試下學愛愛同咕嚕佢地...用蛋糕做圍邊..不過個焗盆唔夠..所以我用紙自己整左一個兜...用盡我個爐0既位..不過都係整得唔係咁好......下次我會再整好0的架啦..hehe.....今次整左兩個6寸...一個比男朋友帶返工請同事食..不過佢尋日接左個蛋糕之後..就即刻切左黎試...仲影左一影佢咬緊個蛋糕0既相添..仲指明要post出黎..呵呵..... 而今早起身..就整左個muffin大project..焗左25個muffin....因為想星期日同男朋友去探佢爺爺時同佢一齊拎入去做手信..hehe....因為上次合桃好受歡迎..所以今次整左13個合桃味...另外祇男朋友要求..整左double chocolate ....好多古古力粒呀..仲要好大粒呀....整左6隻..另外就試整左成日都好想試整0既"lum"酒提子.....整出黎同事話唔錯..hehe...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔好唔開心啦,你見到d成果咁靚仔靚女,快d 開心返啦~~

你d蛋糕整得好靚呀,有時間教下我呀~~

April 02, 2006 10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

上面個個係我呀~~
by Turtle BB

April 02, 2006 10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

唔更要啦,佢地唔預你我預你攞^^笑番啦.......點解你做圍邊做得咁靚,下次要教我架^_^

April 02, 2006 10:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your chocolate muffins look so great, one of my favorite flavor... what is inside your cake??

Can tell your bf really enjoyed it, ate 1/4 of it in one bite, heee

April 03, 2006 8:31 AM  
Blogger Winky said...

Turtle BB
hehe...唔好話教啦...大窕交流下啦..hheh...如果有機會...我都好想可以一齊整下野食..hehe

bobo
好...下次有野預埋我一份...我黎倒一定到.....
mommy dearest
個chocolate muffin入面我都有古古力粒...其實份量同其他muffin一樣..但唔知點鮮焗出黎..佢好似大好多咁...哈哈....
我男朋友佢之前係唔喜歡食tiramisu..因為佢覺得太滑..冇口感....而加左蛋糕誘...佢覺得有番個口感..而且覺得好好食..一依仲食唔停..heheh...

April 03, 2006 3:25 PM  

Post a Comment

<< Home