Saturday, February 03, 2007

~~來自"遠方"的禮品~~

















知道樽樽黎香港...約埋咕嚕一齊去搵樽樽.....因為之前我地gathering..佢夾唔倒我地...知道gathering的有整椰汁千層糕....話好想可以食.....所以今日一早起身整黎送比佢..呵呵..好彩今日冇發夢.....成個過程好順利...記得上兩次都整得唔好...而且有人話唔夠香..所以試上加左1tsp0既椰子粉......整出黎都好靚....而且好軟好香...我諗下次都要幾種椰漿去mix先得啦...hehe.....
好大細超地樽樽係有最多糕糕..呵呵....而樽樽都好好.....有回禮.....係南瓜cookies同佢話係變種南瓜吉士奶皇千層盞..hehe.......好開心呀....不過要等食完個餐單先食..or..偷少少食....剩番果0的完左個course先食..呵呵....
而且今日係我第一次見倒貓友加冰..好開心呀..佢好面善呀......個樣好young呀....而且又有手信啦...係鳳梨酥....不過我就唔可以食住呀..都係等個course完or偷少少...呵呵...
至於手信..當然咕嚕都有預備比我啦..呵呵..係包包黎架....佢知我唔食得住..所以幫我冰左佢..呵呵....咁我第日可以解凍後整熱佢黎食...一定好好味..呵呵....
之後同咕嚕行左three-sixty同citysuper...不過唔知點解想買咩野就冇咩野e.g:president蜜糖、三溫糖(three-sixty有細包,但貴0的..所以決定去citysuper..點知...冇貨~.~")、蛋糕油(中環呢間citysuper冇二記產品0既踪....)、日清0既特選強力粉........今日都係買事不宜啦....呵呵....不過three-sixty個foodcourt好多野食....食左一個東南亞式0既牛肉沙律..勁好味..又唔係貴...下次等隻腳好番..再約咕嚕出去食野先..,呵呵.....
不過尋日開始.隻腳趾著鞋行多一陣(夾夾埋埋1小時多)就痛...依家隻趾趾....都有少少慶..有0的痛....都係聽媽咪話..搽多幾次野先.....~.~"

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

見到咁多好味吸引既食物,真係流晒口水呢!
唔知我幾時有咁既機會同你gathering呢?

February 03, 2007 11:46 PM  
Blogger Winky said...

小牛
有機會我又要試下你0既野食...
依係新界人嗎?

February 04, 2007 9:52 AM  
Blogger 芝c喵喵 said...

我都想去three sixty lei~
正唔正呀??

February 05, 2007 12:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

唉..D COOKIES竟然失手...=.=

下次整D好D既先得!

February 05, 2007 12:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

近來好多聚會哦......超羨慕....

謝謝你推介的曲奇, 真係好鬆化, 正呀!

February 05, 2007 1:46 PM  
Blogger Winky said...

喵喵
下次搵埋你丫..^.^

樽樽
three-sixty都幾五...我好喜歡佢個foodcorut..好多野想食呀....>.<

ter
都係咁岩姐..hehe....我都係無意中見倒ronnie個blog....真係多謝佢啦...^.^

February 05, 2007 4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

wingwing我今日下午茶用一個蕃茄夾一片芝士片食, 好好食...又健康呀~ 得閒又食得時您都試下la~ 下個星期又去食沙律同千層麵la...喵喵要返工, 同喵喵去食要星期6下午...睇下夾到無...? 嘻...多d人食, 叫多d野食~ :>

February 05, 2007 5:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

無錯呀!我仍然係新界人呢 :)
你呢?

February 05, 2007 7:13 PM  
Blogger Winky said...

咕嚕
呵呵..睇下你地邊日啦...我都想出下去..hehe....

February 05, 2007 9:53 PM  
Blogger Winky said...

小牛
我係元朗人...你呢?

February 05, 2007 9:54 PM  

Post a Comment

<< Home