Tuesday, January 16, 2007

~~湯種玉桂提子包+香橙古古力雪芳蛋糕~~












自從食過咕嚕0既甜杏糖玉桂酒醉葡萄麵包卷..覺得原來玉桂味配提子0既包包都幾好味....當然..咕嚕整得好先至緊要啦.....整得又靚又好味..連packing都好花心思.....簡直perfect....
自從尋日整過包包..今日又想整...見今日溫度ok..所以就試下整下呢款湯種包包.....講講下..都好耐冇整過湯種包包.....覺得個麵糰好好搓..hehe....不過由於屋企冇杏仁..所以用左0的腰果灑上面..好彩都幾match.....不過始終冇咕嚕整得咁好.....但味道我就好喜歡.....可惜我依家減肥..唔可以食一個...只係好慘..亦都忍唔住咁咬左一啖.....好慘呀....媽咪見倒我咁慘..都講左句....下次再整過比自己食囉....唉..希望我下次想整時..天氣會暖0的啦.....
由於男朋友講明唔喜歡玉桂味.....所以問佢想食咩野做早餐.....佢話想食香橙古古力雪芳蛋糕...所以焗左一個6"....不過今次焗得唔係好夠時間..所以偏濕....切左兩件比貓大c..希望佢唔好介意啦

4 Comments:

Blogger Mommy Dearest said...

減肥係好慘, but you sure you need to be on DIET?????

January 17, 2007 4:42 PM  
Blogger Winky said...

Mommy Dearest
係呀..減肥真係好慘..不過我都唔係戒得好勁..過多幾日就完成....停多幾日先再黎...希望可以再減多少少....hehe....

January 17, 2007 7:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

wing wing, 你整親d野都咁靚,好羨慕呀

January 18, 2007 4:19 PM  
Blogger Winky said...

愛蛋糕
多謝你呀...其實我都仲有毚多野需耍改進...^.^

January 18, 2007 9:07 PM  

Post a Comment

<< Home