Friday, January 12, 2007

~~卷卷又來了--朱古力榛子忌廉瑞士卷~~


之前整過榛子瑞士卷同一碌木之後....對卷卷一直念念不忘..成日都想整卷卷(因為整左個紙盆...唔好浪費...用多0的抵0的..呵呵)原先尋日已經打算整..但因為整完蛋糕好"支力"..所以冇整....由於今日又0係屋企發霉(基本上日日都係要留0係屋企)所以可以整卷卷.....不過今日有0的意外..唔知點解個底黏住張紙..攪到"meet"到塊蛋糕一忽忽...唯有用個面黎大出面啦....不過就好易裂.....好彩整完唔覺....味道就....我自己冇試....因為減緊肥..唔可以食甜野...不過男朋友試左..話好好味...好彩..
失敗唔哂....^.^

2 Comments:

Blogger Mommy Dearest said...

男朋友話好好味 :), enough lor....

減緊肥??? WHO??? You??? o華!唔係 ah...

BTW, I am coming to HK 跟咕嚕 & gangs 聚聚 (Jan 22 night for dinner), will u be free? 咕嚕is the organizer :)

January 13, 2007 6:53 PM  
Blogger Winky said...

Mommy Dearest
多謝你呀...
尋日咕嚕都搵左我...佢話左我知...但我果日剛好係病假後第一日返工...同埋果日要覆診..我要睇睇隻腳趾0既情況..>.<

January 14, 2007 9:32 AM  

Post a Comment

<< Home