Thursday, January 11, 2007

~~給十幾年朋友的生日蛋糕~~
















唔覺唔覺..原來同呢位朋友認識左成十幾年(呀...原來我咁老架啦 )記得上年因為太忙...唔記得左佢生日....又冇整蛋糕比佢....真係有0的慚愧... 不過好彩..今年我記得佢生日....就係尋日啦..呵呵....起初打算只係好簡單咁同佢講聲生日快樂(因為唔夠時間整蛋糕比佢 )同約佢今日食餐飯補祝..點知佢話我知今日係佢舊曆生日..呵呵....所以今日一早起身整左一個蛋糕比佢.....但個蛋糕唔太成功..係6"日式芝士蛋糕....之前都試過0係屋企焗6"次次都爆得好勁..8"就冇事...勁靚....估唔到都今次都係一樣----爆....媽咪見倒..佢話:咁咪仲好,祝佢笑口常開嘛...聽倒之後我勁笑.....真係佩服媽咪.....哈哈... 為左遮醜..用左cream去decorate..但又"敏"得唔好...所以整埋古古力黎圍邊....由於冇諗過會咁....所以冇咩野準備到deocration0既野....只係好簡單咁裝飾佢...希望朋友喜歡啦..不過由卞跛腳...唔可以同佢慶祝...仲要佢上門拎佢0既生日禮物啦......heheh....

3 Comments:

Blogger 貓大c said...

好靚仔呀~~

January 11, 2007 9:03 PM  
Blogger Mommy Dearest said...

媽咪真好!!!!

但個蛋糕好成功呀...朋友一勁喜歡啦 !

January 12, 2007 3:18 PM  
Blogger Winky said...

貓大c
多謝你呀..

mommy dearest
好耐冇見啦.....你同我媽咪都咁好...hehe....
朋友尋晚食左個蛋糕啦..佢打開左之後勁喜歡...同個蛋糕影相...試左之後打比我..話好好味...^.^

January 12, 2007 10:34 PM  

Post a Comment

<< Home