Friday, January 05, 2007

~~蜂蜜蛋糕vs楓糖蛋糕~~




















之前都整過小牛0既義美蜂蜜蛋糕..但都唔太成功....我個人就覺得係模0既問題.....適逢比我見倒同事佢枱頭左一個木盒..一問之下..佢話冇咩野用....呵呵....問我係唔係要.....yeah..我當然勁開心地..亦都唔客氣咁要左啦....呵呵.....真係勁多謝佢啦.....下次再整一定預番比佢..yeah...... 就因為個木盒......yeah...我成功啦....整得好靚呀..(當然都冇小牛整得咁好啦...)有同事同朋友試食左....話好好味.....yeah.....成功左啦.... 另外用過同事家人幫我0係加拿大買番黎0既榭楓糖整雪芳蛋糕....不過就冇咩野味.....都係用番0係百佳買果隻好0的..... 不過呢0的蛋糕係成個幾星期前整存啦....整完冇耐..我被衣櫃門趺落右腳第三、四隻腳趾....有骨裂...呀..行到拐下拐下.....唔可以企咁耐....所以停左一排冇整野食....... 不過呢幾日好左0的..今日發狂咁整左兩樣野....因為星期日要farewell同事..所以整左個cake....同佢farewell...同埋整左千層糕...比亞姨請人食&比聽日會黎探我0既大姨+亞公+亞婆...呵呵....

6 Comments:

Blogger 貓大c said...

你好d未呀?得閒比食食你呀~~^^

January 09, 2007 10:54 PM  
Blogger Winky said...

貓大c 我隻腳好番好多啦..多謝關心^.^
有機會再換下野依啦..hehe...

January 10, 2007 10:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

好開心你用我製法成功整到蜂蜜蛋糕呀!
我係小牛呀!
因為我知道有好多貓友都話整唔到,咁你有甚麼秘決可以同貓友分享下丫 :)
希望你隻腳早日康復!
我以前都試過比筒蒸餾水壓到腳指,幾慘呀!塊瘀黑甲成8個月先退出呀!

January 11, 2007 4:20 PM  
Blogger Winky said...

小牛
多謝你個食譜..令各朋友有口福呀.....
其實我次前都整過好幾次..次次都唔太成功..個人覺得係模0既問題....之前用金屬模次次焗完發得好靚後就勁縮...明顯地係邊邊位好乾..應該係過左火....下次我試下用紙模..睇睇個效果再同貓友們分享^.^
依家其實0的腳趾冇咩野事...不過真係有0的擔心退甲...唔知會唔僧好肉酸啦~.~"

January 11, 2007 5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

咁就好喇!等你下次用紙模整看看效果如何:)
退甲應該無大問題既,宜家冬天唔多覺咯

January 12, 2007 2:36 PM  
Blogger Winky said...

小牛
有時間整左再匯報...^.^

January 12, 2007 10:32 PM  

Post a Comment

<< Home