Thursday, December 21, 2006

~~不是正常..又不是迷你的榛子瑞士卷~~















前幾日手癢癢整左一個..打算用黎整一碌木應下節.....今日原先想試整.....但因為一早出左去母校參加哀悼前校長的追悼會......之後同同學食飯...好妟先返屋企.....所以驚唔夠時間整...之後打開櫃見倒之前買0既榛醬同榛子粉..所以就左黎整瑞士卷...用左3隻蛋配方..以為會好厚....點知焗完放涼後好薄......所以卷完比stand size 細..但又大過迷你....都唔知叫咩野size好...哈哈...
remarks:今日參加左前校長0既追悼會..其實對佢冇咩野特別印象..除左記得佢成日唱"男兒當自強"、喜歡0係週會帶我地唱校歌、同埋話我地想當年0既中五會考成績係歷屆最差外...就冇咩野..亦冇諗過佢對我地做過咩野...但估唔到..今日先發現原來佢為左我地貢獻左好多....甚至將佢0既一生放哂0係我地呢間中學.....參加前..我冇諗過自己會喊..估唔到...當聽到第二位發言者發表時...我竟然會開始喊..........喊0既原因..我都唔知.....可能因為聽完佢地講校長對學校0既貢獻而令我有今時今日0既"成就"(至少我可以畢倒業.....可以入大學..可以搵倒工...可以過安定0既生活....)可能因為培養倒我咁硬咁喜歡挑戰0既性格....正如前校長至喜歡唱果隻"男兒當自強"咁自強不息..唔容易放棄0既特質而多謝佢......總之.....都係一句:刁校長﹗希望你安息吧﹗

8 Comments:

Blogger Mommy Dearest said...

Treasure every moment! It is so true, I always take things and people for granted too....


Merry Christmas and Happy New Year, Wing Wing! Your cakes have made a lot of people and colleagues happy, so that is a BLESSING :)

God bless!

December 22, 2006 12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Merry Christmas.... ^_^

December 22, 2006 5:54 PM  
Blogger Winky said...

Mommy Dearest
去完個衰悼會....我都覺得生命好無常..有好多野..真係需要好好咁珍惜............
祝你聖誕快樂!!!!

December 22, 2006 9:25 PM  
Blogger Winky said...

Ter
聖誕快樂!!!!

December 23, 2006 2:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wing Wing (小詠):
聖誕抉樂!!!

December 24, 2006 4:05 PM  
Blogger Winky said...

bees
多謝你呀..聖誕快樂^.^

December 25, 2006 12:16 AM  
Blogger 貓大c said...

hihi~卒之搵到你個blog~~

我阿媽已經幹掉左你個卷...我一啖都冇得食...

December 26, 2006 1:13 PM  
Blogger Winky said...

貓大c
hehe.....咁快手....一啖都冇番比你...下次再整過比你試啦...^.^

December 26, 2006 11:11 PM  

Post a Comment

<< Home