Monday, November 13, 2006

~~三角形吞拿魚包包(附三角形包包製作圖)~~


















幾日都冇整定包包蛋糕之類比男朋友返工做早餐啦....所諗住今放工即刻返屋企整定包包....點知爸爸冇返工0係屋企....起初以為唔可以整野....點知..hehe..佢知我整包包..話ok..比我整..呵呵...所以我就0係屋企整包包啦.....記得有貓友叫我影低整三角形包包0既製作過程..以為可以搵爸爸影...點知...我搓完麵糰等發酵時....佢出左街..所以冇得搵人幫我影低包餡0既相...要自拍...呀..好難呀.....最後都叫拍倒..唔知大家睇唔睇得明呢..............

0 Comments:

Post a Comment

<< Home