Friday, November 03, 2006

~~香軟的楓糖包包~~
















昨天又做了一項新嘗試,用了同事送給我的楓糖漿,修改一下食譜,用了直接法,做了楓糖包包,搓的時候真的很困難,麵糰很黏,搓了很久,才成了不黏手的麵糰,但麵糰很軟呢。當麵糰完成第一次發酵時,同事致電約我外出,我想遲一點,但她們說不行吧,所以唯有把麵糰做型,然後放進雪櫃,待回家後再取出來進行最後發酵後才把它們送到焗爐內。回家後,急不及待地把麵糰取出,放進暖水內幫助發酵,而期間的換了三次水,才能於1小時內完成最後發酵。焗包包的時候,整間屋充滿著楓糖的清香,出爐後已很想立即品嚐,但還是拍下照片後才吃,拍了幾張照片後,我便想把撕開包包,看看它的內部。一撕開,便有一種喜悅,很開心的,看見那些包包之間一絲絲的連在一起,軟綿綿,很想試呢﹗拍照完畢,即時咬下一口,很清香,很軟熟呢﹗爸爸聽後,即嚷著要試,咬了一口,很滿意呢﹗這些包包,原打算給男朋友及自己做早餐的,但爸爸說留一些給他攸宵夜,故我把自的那份給他吧,然後便把包包拿給男朋友。男朋友即時吃了一口,說味道很清新,很喜歡,聽了後很開心呢﹗於男朋友家中逗留了一會,我便回家去,怎料,爸爸已把包包吃光了呢﹗我想,這次的包包應該很合他的口味吧,下次要多做一點了﹗

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wing Wing:
你的包包真係好靚ar,顏色又均勻,好羨慕啊!你係用大焗爐ga?你的包是用手搓還是機打g?

November 04, 2006 12:58 AM  
Blogger Yumi said...

我都跟"專業" 學過1堂麵包, 番到屋企又整吾番咁靚色水,可能係個爐溫問題,你上次咪教我先入爐1分鐘,之後先加蛋汁,你係咪個個麵包都係咁整 ? 我0係專業學時又無咁教,不過見你的麵包真係好靚,同堆真係好快硬,即係我未搓我好呀*_*

November 04, 2006 1:11 AM  
Blogger Winky said...

mic
多謝你先...hehe...
其實我係用一個18升0既爐..係royalPT925(好似係...唔記得model no)係實惠買架...
而0的包包..我係自己用手搓....每次都做麵糰都at least半小時...次次都搓到成身汗..hehe...但我好enjoy...冇諗過買機..^.^

November 04, 2006 1:41 PM  
Blogger Winky said...

yumi
如果我整包包...個面掃蛋..我次次都係咁做...我諗呢個方法,同人地講..先搽一層蛋汁,等佢乾左再搽第二層同一道理...因為我呢排發現..原來要0的包包而"令"..係要個包包面夠乾身先搽蛋汁..再放入焗爐焗...咁0的包包面就會焗出黎"令"架啦..
至於快硬..我覺得可能有幾個可能..
1.正如你都提過..可能搓得唔夠..因為我初初整包包時..麵糰唔知點為之ok...好隨意..焗完即時食ok..但凍左少少..就即硬...唔好食...
2.可能yeast問題..yeast死左或唔夠活躍都會令0的包包唔好食...
3.發酵得唔夠
4.水份唔夠都會有影響...其實我依家整親包包..一開始將0的材料mix埋一齊時..個麵糰係勁黏...要好有耐性咁撻佢...直至佢唔黏手...同埋出薄膜..所以依家做0既包包..就算用直接法..放到第二日都仲好軟..

另外,你真係可以參考下「專業麵包製作」呢本書丫...佢0的食譜好好..而且佢入面有教你點搓包包架...同埋分析0的包包點解做得唔好架..我跟佢0的recipe整出黎0既包包好好食架....
希望幫倒你丫..

November 04, 2006 1:56 PM  
Blogger Yumi said...

我今日都有睇專業本書,因為我已然有2本麵包書,吾係好想買太多. 先多謝你咁詳細解釋,你意思係發酵完個麵包,先塗一層蛋汁,等佢try,再整多層? 咁上次你教我入焗1分鐘先塗蛋汁又係點呢 ? thanks

November 04, 2006 11:24 PM  
Blogger Winky said...

Yumi
我指0既係原理差唔多...因為之前laam都教過我先掃一層蛋汁..等第一層乾0的再掃第二層..焗出黎0既包個而會"令"
但我自己試過咁做..但出黎效果冇我講...先放入焗爐焗1分鐘..取出先再搽蛋汁呢個方法咁好....所以我依家都係用自己呢個方法...你可以試試丫...

November 04, 2006 11:34 PM  
Blogger Yumi said...

吾該哂,我諗我都係學多幾堂先得.

November 05, 2006 10:37 AM  
Blogger Winky said...

YUMI
唔好咁客氣啦..大家一齊交流下啦...

November 05, 2006 9:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wing Wing:
多謝你提供o既意見,因為我都係d包包顏色唔勻,好醜,等我都試吓你o既方法先,我係用機搓ga,出黎包包都好軟熟,隔日都唔怕硬....

November 08, 2006 1:10 AM  
Blogger Winky said...

mic咪
希望幫們你啦....大家一齊交流下^.^

November 09, 2006 10:05 AM  

Post a Comment

<< Home