Sunday, November 26, 2006

~~給別人媽咪的生日蛋糕~~




呢個蛋糕..係我0既一個同事要求我整比佢...佢話要佢生日..要我呢個"哎也亞女"整個生日蛋糕比佢..等佢同佢屋企人一齊慶祝時切.....咁我呢個亞媽要求..做亞女0既我當然唔會say "no"啦....所以就整左個蛋糕比佢... 星期五整左個古古力牌....點知原來用白古古力唧字係唔work架....0的古古力好難唧..好快就硬......最後都整左..不過唔係咁靚............. 另外..因為閏企太好人..唔可以0係自己屋企整..所以就去左人地媽咪屋企整...由於0係佢屋企整...佢個爐好怪..上發熱線勁高溫..我焗個蛋糕體...只係用140度.個面已經好快上哂色.....但可能個溫度怪怪地....個蛋糕焗0既時候原先冇野....仲發得好好..點知..後尾個蛋糕面層分開左.....倒扣完..個蛋糕縮得好犀利....不過好彩..放0係入面..睇唔倒....hehe.....但由於時間唔夠...所以個蛋糕整得好簡單..冇咩野特別0既decoration..希望佢喜歡啦

2 Comments:

Blogger Mommy Dearest said...

Of course your "aiya" mommy will love it, SO WILL I, haaaa

December 15, 2006 9:42 AM  
Blogger Winky said...

哈哈..好彩佢食左同話幾滿意....不過如果可以整好0的...我會更加開心啦....

December 18, 2006 5:20 PM  

Post a Comment

<< Home